Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora příjezdového cestovního ruchu agenturou CzechTourism ve vybrané oblasti.
HÁTLEOVÁ, Karolína
Práce podrobně analyzuje činnost agentury CzechTourism, především pak její zahraniční zastoupení v Itálii. Práce se dále zaměřuje na analýzu trhu cestovního ruchu v Itálii a na nejvýznamější produkty cestovního ruchu, které jsou nabízeny agenturou CzechTourism italským účastníkům cestovního ruchu. Profil italského účastníka cestovního ruchu je analyzován z hlediska motivace či výdajů na cestování. Bylo provedeno terénní šetření na segmentu akademických pracovníků univerzity ve Florencii. V dotazníkovém šetření byl zkoumán vztah italských účastníků cestovního ruchu a České republiky jako významné středoevropské destinace cestovního ruchu. Na základě výsledků byla v závěru práce navrženě některá optimální řešení, která by vedla ke zlepšení stávající situace.
Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let
Neumannová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Fojtáchová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený přehled reflektující propagaci České republiky v cestovním ruchu za posledních deset let. První kapitola diplomové práce vymezuje klíčové problémy, ze kterých je nutné vycházet při zpracování tématu. Jedná se o teoretické vymezení destinace cestovního ruchu, marketingu a managementu destinace a jejich specifika, například tvorba regionálních produktů, které jsou základem pro prosazení ČR na zahraničních trzích. Následující kapitola pojednává o propagaci a image destinace, které zkoumá v měřítku České republiky. Třetí kapitola mapuje vývoj snah o propagaci ČR jako celku a také úlohu organizací, které ji řídí. Poslední část diplomové práce popisuje, zhodnocuje a porovnává jednotlivé marketingové strategie a aktivity agentury CzechTourism od dob jejích počátků až do roku 2007.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.